مصاحبه آرشیو خبر ها
رابطه فوق العاده با هواداران یوونتوس

رابطه فوق العاده با هواداران یوونتوس

کاپیتان یوونتوس که امروز مهمان ویژه شبکه یوونتوس بود در مصاحبه ای از رابطه عمیق بین ِ خود و هواداران ِ یوونتوس گفت .

" این یک واقعیت است که ما از نظر فکری و بدنی خیلی خوب هستیم و در شرایط خوبی بسر می بریم ، چرا که کسب پیروزی هم به بهتر شدن ما هم کمک می کند "

" ادامه داشتن ِ این نتایج به این معنی است که ما در طول ِ هر روز انرژی زیادی برای آماده ماندن صرف می کنیم و توجه زیادی به پیشرفت کردن داریم "

" مطمئنا داشتن پیروزی های پشت سر هم بسیار لذت بخش است . ما با برنامه ریزی که داشتیم به هدفمان رسیدیم و من بسیار خوشحالم . پیروزی هایی که برای همه بازیکنان مهم است "

" برای ادامه دادن این روند تمرینات ِ سختی را به مدت طولانی پشت سر گذاشتیم . سختی های ما در قبل از فصل و اراده و تمایل ِ ما در حال جواب دادن است "

" انتقاد همیشه وجود دارد . اما با توجه به انتقادهایی که از من شده بود فکر می کنم که برای من کمی بیش از حد وجود داشت . زمانی که شما با تجربه باشید انتقادها باعث ِ تحریک و پیشرفت شما می شود و من هم فکر می کم که در این زمینه با تجربه بودم و این جوهر ِ کار ما و جوهره ی بودن ِ یک بازیکن سطح بالا است "

" در هر حال من سعی می کنم کار خودم را با قدرت انجام دهم و بهتر شوم . من همیشه به عملکردم در زمین حساس هستم و خودم را آنالیز می کنم اما انتقاد برای ما همیشه وجود دارد "

" در طول 13 سال گذشته لحظات زیادی بین من و هوادارن رقم خورده . لحظاتی که رابطه هوادارن با من بسیار نزدیک بوده و این رابطه فوق العاده بین من و هواداران را تثبیت کرده "

" همیشه به گونه ای بود که تیفوسی ها از من حمایت می کردند و به من روحیه بخشیده اند . آخرین بازی که به یاد دارم ، بازی با لچه بود . بعد از 5،4 سال نا امید کنند و کسب نتایج بد ما بخوبی نتیجه گرفتیم و بازی های پایانی فصل بود . من در 3،2 دقیقه انتهایی بازی مرتکب اشتباهی شدم و توپ وارد دروازه شد "

" اما محبت و مهربانی هوادارن یوونتوس ادامه داشت و مردم من را حمایت کردند . آن ها قهرمانی را مهم نمی دانستند و سعی داشتند با روحیه دادن به من تلخی آن اتفاق را از بین ببرند "


" زمانی که ما اسکودتو را برنده شدیم من محبت هواداران را با شعارهای گرم و محبت آمیزی که می دادند متوجه شدم . هوادارن می گفتند که تو در یووه برای ما بسیار مهم هستی ، مثلا اگر زمانی بازیکنی مانند دل پیرو در یووه نباشد تو می توانی یک بازیکن مهم و بزرگ برای ما باشی "

" اما من خودم را یک سمبل نمی دانم و فقط بازیکنی می دانم که در لحظات خاص در تاریخ ِ یوونتوس قرار گرفته و در واقع با توجه به موقعیت و شرایطی که داشته پاسخ ِ محبت ِ هواداران را داده است "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: